Zwroty i reklamacje

Zwroty:

Zamówione produkty możesz zwrócić w przeciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki. Zwracany produkt musi posiadać oryginalną metkę oraz nie może posiadać śladów użytkowania. Wraz ze zwracanym produktem należy doręczyć dowód zakupu.

W celu dokonania zwrotu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu
Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy produktu oraz
 data zakupu.

2.Odesłanie produktu
Dokonując zwrotu prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.

3. Wysyłka
Zwracany produkt należy wysłać na adres:
Mrofi Aleksandra Mrówczyńska
ul. Brukowa 8, Klatka A 3 piętro
91-341 Łódź

Uwaga! Nie odbieramy przesyłek pobraniowych. 

Koszt odesłania produktów do sklepu ponosi kupujący. Jeżeli zwracasz całe zamówienie, zwracamy koszt przesyłki od nas do Ciebie (najniższy koszt wysyłki dostępny w sklepie). Twoim kosztem przy zwrocie całości zamówienia pozostaje wysyłka do nas (podstawa prawna: Art.34 p.2 Ust. z dn. 30 maja 2014 r. o Prawach Konsumenta). 

 

Reklamacje: 

W przypadku, gdy Towar jest wadliwy, Kupujący ma prawo do złożenia reklamacji. 

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacyjny
Wypełnij formularz reklamacyjny i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy produktu oraz
 wskazanie przyczyny jego reklamacji, datę zakupu. 

2.Odesłanie produktu
Dokonując reklamacji prosimy o odesłanie produktu i kopii dowodu zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


Mrofi Aleksandra Mrówczyńska
ul. Brukowa 8, Klatka A 3 piętro
91-341 Łódź

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl